Jag tar en!

Jag blev nästan lite ledsen i ögat när jag såg den här artikeln, då de formodligen kommer avliva dessa små söta kissemissarna om de inte hittar något nytt hem till dem. Men vad tusan, det är ju bara att skicka hit åtminstone en av dem! Jag har ju under en period funderarat på att skaffa katt, och dessa är ju dessutom ganska stora och tämligen manliga, vilket inte alls är någon nackdel. För visst hade det varit trevligt att gå runt på kvarnberget med ett fullvuxet Lejon i koppel. Jag skulle ju helt klart känna mig som herren på täppan. Eller rättare sagt, berget.

Problemet skulle väl kanske bli att kattlådan bör vara ganska stor, och att de lär äta en hel del. Vilket skulle kunna gräva ganska stora hål i min budget, då jag som bekant lever på existensminum. Men det är ju sådant man alltid kan lösa! Jag kan ju till exempel lära honom att äta potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback