Hemma igen.

Då har jag varit hos läkaren och diskuterat, eller i alla fall försökt. Hans svenska var ganska svårbegriplig till och från, så det var lite jobbigt. Men jag fick fram det jag ville få fram till slut, så jag är ganska nöjd. Istället för en anti-depressiv som ökar vikten, så ska jag få en som oftast minskar vikten. Theralen istället för propavan, och starkare sobril. Så det låter onekligen spännande i alla fall. 



Förövrigt tänkte jag fasta imorgon, liksom för att prova på hur muslimerna har det om dagarna denna månad. Så ingen mat eller dryck så länge solen är uppe, alltså mellan 6 och 19:40. Att inte äta under dagen, det är ju ingen nyhet för mig, så det ska jag nog greja. Men att inte dricka låter mycket, mycket värre. Att inte dricka när man bor där det är sanslöst varmt om dagarna, låter ju ännu värre. Men det är väl en vanesak. Ska bli intressant att se hur törstig man är framåt kvällen. 

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du är inte riktigt klok men jag får väl säga lycka till iaf:P ja skulle lätt kunna gå utan mat och vatten tror jag fast inteom jag skulle bestämma mig för att jag inte fick för konstigt nog blir man altid sugen påatt göra eller äta saker man inte får göra:P

2008-09-04 @ 15:44:35
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Haha, nej, riktigt klok har jag aldrig varit, och kommer aldrig att bli. :)

Haha, jo, det är ju det som kan vara problemet.

2008-09-04 @ 15:51:52
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback