Härliga resultat i Allsvenskan

0-0 mellan AIK och Göteborg var ju inte helt fel, svackan för båda lagen fortsätter alltså. Samtidigt som de är ännu längre ifrån ett eventuellt guld, och snart är det väl bara möjligt i teorin. Sen så förlorar Malmö hemma med 3-0 mot halmstad, helt otroligt trevligt. Just nu hoppas jag att omgången forsätter leverera sådana trevliga resultat. Som att t.ex. Sundsvall tar sig i kragen och besegrar Elfsborg. Så hör du det nu Catta, jag håller på Sundsvall imorgon! Givetvis samtidigt som jag får stå på söderstadion och bevittna hur Hammarby blir överkörda av ett guldjagande Kalmar.

Kommentarer
Postat av: Catta

Jaha ja, du blev lite orolig nu va? :)

Ska sanningen fram så har jag inte ens en aning om hur S-vall ligger till, men dom brukar ju inte direkt vara i topp i alla fall.

Jag skulle uppskatta om du kunde lägga ut en bild på dig i full Sundsvallsmundering!! :)

2008-09-13 @ 23:51:42
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Ja, man vill ju inte råka ut för hulligan-attacker!

Jadu, då ska jag nog inte upplysa dig om det heller. Det ser nämligen inte så bra ut.

Hahaha, dessvärre känner jag inte någon som äger något sådant. Men om jag stöter på det så lovar jag att lägga ut en bild!

2008-09-13 @ 23:56:14
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback