Gräv ner mig på fredriksskans.

Detta var nog den bästa idén jag har hört på mycket länge. Hamburg SV har alltså öppnat en kyrkogård för sina trognaste fans, inom synhåll från deras arena. Själv hade jag ju haft planer på att bli olagligt utströdd över Kalmar FFs hemmaplan - vad tusan den nya arenan nu kommer heta - men jag kan ju faktiskt sträcka mig så långt som att ligga förevigt i närheten av den samma, så att man kan fortsätta att avnjuta Kalmariternas underbara glädjeskrik när våra röda bröder gör mål i vanlig ordning, trots att man kilat vidare. Jag hade garanterat sett till att boka mig en plats om de kommer med en lika lysande idé Kalmar.

Eller ja, varför inte göra fredriksskans till en sådan gravplats
, nu när vi ändå får en ny arena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback