God morgon!

Vad gör jag uppe nu kanske ni undrar. Jo, det hela började igårkväll, då jag satt i godan ro och försökte få igång matchen mellan Elfsborg och Malmö. Givetvis misslyckades jag med detta, och tvingades lyssna på en webradio sändning som till och från dog. Jag hade innan detta kastat in en färdigpizza i ugnen och ätit halva tidigare på kvällen. Vilket ledde till att jag var ovanligt mätt och följdaktligen dåsig. Så en bit in i första halvlek så flyttade jag på datorskärmen och lade mig i sängen, för att kunna vila min tjocka mage lite.

Innan andra halvlek hade börjat så somnade jag, och vaknade först för ett par timmar sen och kände väldigt förvånad då lampor och allt var tända, och allt var tyst som i graven - Förutom det sövande suset från datorns fläktar. Klockan var då halv fem, och jag kände inte alls för att börja dagen så tidigt, utan försökte desperat somna om. Men jag vaknade hela tiden, en stund senare och blev alltid lika besviken när jag såg att det var mörkt utomhus. Så nu strax innan 8 var jag tvungen att resa mig ur sängen, slå på en kanna kaffe, hämta ett glas vatten och ta mitt morgonpiller.

Så det är därför jag är uppe just nu, pigg som en mört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback