Ge mig ett jobb!

Jag satt hela nästan hela eftermiddagen igår, och försökte få ihop jobbansökningar. Det blev 5 stycken till slut, och den sista kan nog ha blivit lite väl knasig om man säger så. Du vet kanske hur jag blir när jag är trött och har druckit för mycket kaffe, jag kan skena iväg lite. Så jag fick sluta omgående när det började bli lite väl mycket. Det var en salig blandning av arbeten jag sökte.
  • Maskinoperatör i Norge
  • Hotellmedarbetare i Norge
  • Däckmontör här i värmland
  • Butikssäljare på Kjell och Company i Karlstad
  • Livsmedelsarbetere i Färjestaden på Öland
Nu måste väl åtminstone arbetsförmedlingen vara nöjda, helt olika branscher, på olika platser i Sverige och dessutom några arbeten utomlands. Men hur många svar tror du att jag får? Jag är glad om de ens har orken att tacka nej.

Men för varje nej jag får, skrattar jag gott åt vad de går miste om. Mouhahahaha!

Kommentarer
Postat av: mona

Jag skrattar med dej om de inte fattar vad de går miste om!!



Har du kollat adecco i norge? Ett av världens störssta bemanningsföretag på olika områgden.. kanske vore nåt?

2008-09-10 @ 21:51:12
Postat av: IzZzY

Ja, jag har mitt CV upplagt på deras hemsida. Sen ska jag på en rekryteringsträff hos dem den 17:e, tänkte jag. :)

2008-09-10 @ 22:01:25
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Catta

Åh herregud vad du grejar och dessutom är du rökfri också...och städar. Jag börjar känna mig som ett as jag!!

2008-09-10 @ 22:12:44
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Ja, jag måste försöka aktivera mig på något sätt. Men jag nämner ju inte hur mycket tid jag faktiskt tillbringar framför datorn, och latar mig i största allmänhet. Det vore minsann en skrämmande siffra! ;)

2008-09-10 @ 22:18:59
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback