De senaste besökarna

Jag har ju en sån där widget, som visar vart mina besökare är ifrån och vilken länk de tryckt på för att komma hit. Det är otroligt intressant att titta på faktiskt, och nu märkte jag att det var en jäkla massa olika länder bland de senaste besökarna. Dock vet jag inte vad som räknas som de senaste, men jag kan tänka mig att det är sisådär 2-300 tillbaka i tiden. 17 länder är representerade, inklusive sverige då. Det är en rätt häftig siffra, och alla kontinenter förutom afrika (och antarktis givetvis) är representerade. Ta en titt vettja!





Kommentarer
Postat av: Catta

Ja det där tycker jag är skitkul att kolla på också!Och om man följer länkarna och ser att någon översatt ens blogg till ryska är det ännu roligare, det ser helskumt ut :)

2008-09-17 @ 09:09:05
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Haha, jag kan tänka mig att det såg kul ut! :)

2008-09-17 @ 13:21:59
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback