Dags att sova nu.

Jag känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Det känns så skönt att titta på klockan och se att man är grymt trött klockan 23:20. Som vanligt folk. Även om det är fusk-trötthet så är det bra, för den senaste månaden lite drygt hade jag vänt helt på dygnet, och jag sov överhuvudtaget väldigt dåligt igen. Även om förmiddagar som arbetslös är totalt ointressanta, och en ren plåga till och från, så är känns det ändå bättre att vakna vid 9-tiden, än att somna vid 8-9 och vakna 12-13. Men tack vare den ny-gamla sömnmedicinen så har det löst sig. Så skönt.

Nu blir det sängen - Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: mona

Hoppas du sovit gott!!

Va spännande att du ska träffa rekr pers fr adexxo. Hoppas det kan ge dej nåt!

2008-09-11 @ 09:40:53
Postat av: IzZzY

Ja, jag sov så gott så. :)

Jepp, jag håller tummarna för att det ska gå bra.

2008-09-11 @ 10:29:35
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback