Bergvik - tur och retur

Då har jag kommit hem från en tur till Bergvik för att lämna in datorn för reperation. Så om tre veckor har jag kanske en fungerande laptop igen. Vilken härlig tanke! Jag passade dessutom på att pumpa däcken på min cykel, då jag i princip cyklat på fälgarna de senaste veckorna. Vilken skillnad det blev! Istället för att till och med behöva trampa i nedförsbacke, så får jag istället bromsa fullt så fort det blir lite lutning. Ja, för bromsarna har jag ju inte behövt fixa nu när det inte kunnat gå så fort.

Sen när jag var klar med det ovan nämnda, så tog jag mig en tur till Pekås. Jag kände mig nästan lite dum när jag kom till kassan, och det i princip bara var nyttigheter där. Se själv vad min kasse innehöll!
  • Isbergssallad
  • Tomater
  • Rödlök
  • Bananer
  • Äpplen (royal gala)
  • Fetaost
  • Randig kaviar (Det vet jag faktiskt inte om det är onyttigt eller ej)
  • Morötter
  • Gurka
  • Paprik
Det är väl bara fetaosten och kaviaren som kan diskuteras, men ändå inte sådär vansinnigt farligt va?
Men kan ni lista ut vad det är jag tänkt äta idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback