Absti-Nensén

Gah! Vad jobbigt det är nu. Jag får panik, och önskar att klockan åtminstone ska bli 20, så att jag åtminstone vet att pekås och den där tobaksbutiken precis brevid har stängt. För då kan jag inte, hur mycket jag än skulle vilja, köpa snus eller ciggaretter. 45 minuter kvar...

Men egentligen, vad kan ett enda litet ciggarettpaket göra? Jag har ju rökt hundratals innan, så ett till kan ju knappast göra någon skillnad. Inte sant? För jag röker ju inte just nu, så det är ju ingen fara. Det är ju snuset jag måste vänja mig av med. hmm...

Jag kan ju föreställa mig hur kroppen bara slappnar av när det där nikotinet snabbt går ut i blodet. Så skönt. Så tillfredställande.

Det är sådant jag måste sluta tänka på! Så är du en snygg kvinna, och vill göra en insats? Kom då hit och få mig på andra tankar. Jag bjuder på ett äpple, eller ärtsoppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback